pondělí 12. května 2008

23.5. v Marty's THE PROSTITUTES, My, Soxoo a Ladies Fitness Studio

Čus,
tak jen nám dozněl Majáles, do kterýho jsem se organizačně přitočil, musel jsem naplno vlítnout do organizace koncertu s prostitutkama, protože chci aby se to povedlo. Martin z Prostitutes dohodil na afterparty Ladies Fitness Studio, takže to by šlapat mělo. Plakáty mám taky a zejtra jdou do města. Jen jsem si lámal hlavu s nějhakým supportem na začátek... až mě na majálese kolem desáte na piarisťáku osvítil asi duch svatý a já si řekl ty tam chci. Takže jsem jim napsal a bude to v pohodě... Soxoo se zajdou podívat a zezačátku i zahrajou, snad dojde i na záklek. Soky dostal za úkol něco si připravit pro ten večer, tak uvidíme. No úkolů mám nad hlavu, tak se zatim loučim a jdu makat na tom všem a jiném, aby to všechno stálo za to. Jo a díky za podporu na Májálese. Bylo to fajn vidět ty spokojený přiožralý budějovice v odpoledním vedru, jak řáděj na drainy!

pic, kocour kolda


0 komentářů: