úterý 1. dubna 2008

Tór U Tetóra - středa 26. 3. 2008 - Lado Tomek

Záhadný muž jehož jsme 26.3. po poledni nabrali v Brně u hotelu Grand, protože Vláďu si nechaly v Jihlavě pracovní povinnosti, měl s sebou dokonce i basovou kytaru a koženou bundu, takže bylo rozhodnuto, že s námi bude pokračovat na naší moravské cestě.

Pohledný mladík v šálce se nám představil jako Lado Tomek z Kladna a přihodil k dobru hned jednu kladenskou lidovku přímo z ulice:



Během cesty do Zlína, se ale Lado začal chovat velmi podezřele, zejména když žádal zastavovat na každé benzině, co cestou byla, a chodil stále na tamní WC. Já jsem byl proti těmto podezřelým zastávkám, ale protože Divoch Kudla potřeboval do své sbírky stále nové a nové plechovky od piva, které sbírá.... zastavovel jsem. Lado komentoval své jednání tím: "Mám urinální problémy, pičo". Nikdo z nás, ale nevěděl co to je, tak jsme se radši neptali.

Cestou do Zlína si Lado zejména zpěvem a historkami ze života romské komunity získal přízeň celé kapely, takže se nálada v auťáku velmi uvolnila.... a tak to vydrželo až do rána. Následující záběry již nepotřebují komentář...



Poslední co je třeba říci, že naši milý kamarádi z kapely VVV, se kterými je vždy sranda jako řemen nezklamali, a v backstage u Tetóra po velmi vydařeném koncertě, ze kterého nemáme žadné fotky, vytvořili náladu jako na škole v přírodě.



PS: Byl jsem ovšem velmi znepokojen, když se ke mě v nepozorovanou chvíli přitočil ve spacáku Mates Vodička a řekl velmi tichým hlasem; "Lado Tomek není ten za koho se vydává" a jedním dechem dodal "Fire come with me!" V tu chvíli jsem leknutím usnul. Nutno dodat že jsem se v noci také i leknutím probudil, ale tuhle příhodu radši nechám jen zasvěceným.
kocour

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Bože, to je držka! S tímhle chlapem přece nemůže nikdo chtít hrát :)